יום שלישי, 21 ביולי 2009

לימודים

לימודי .net / לימודי דוט נט - עולם ההיי-טק ממשיך בחיפוש אחר תוכניתנים איכותיים. המעסיקים מבקשים לקבל אל שורותיהם בוגרים רציניים אשר למדו במסלולים ברי-פיקוח, במוסדות אחראיים.
המרכז ללימודי מחשבים של הטכניון פיתח מסלול ייחודי להכשרת תכניתנים בסביבת התכנות המתקדמת של Microsoft .NET .תכנית לימודי NET. כוללת פרויקט גמר המהווה הכנה מעשית של הסטודנט להשתלבות בתעשייה.


לימודי ניהול - היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ מציעה מגוון תוכניות לימודי ניהול. תוכניות לימודי ניהול המוצעות ביחידה נבנו בשיתוף עם מרצים מובילים בתחומם מהטכניון ומהתעשייה ונועדו לענות על צורכי המשק והתעשייה.

קורס שמאות מקרקעין - תפקידו של שמאי מקרקעין במערכת העסקית-חברתית הזו הוא לשמש מעין 'מורה נבוכים' לכל הפעילים בשוק. שמאי המקרקעין נדרש לשמש כצופה נאמן בשוק המקרקעין הדינמי, להבין את הכוחות המשפיעים עליו ולשלוט בתחומי המשפט, הכלכלה, החברה וההנדסה, על מנת שחוות דעתו ועצותיו יעזרו לכל המעורבים בשוק לשקול את צעדיהם ולקבל את ההחלטות הנכונות לגבי הנדל"ן הספציפי. מידע נוסף - נדל"ן לימודים

קורס ניהול רשתות - אבטחת מידע הינו מונח רחב משמעות המתייחס למגוון שיטות ופעילויות המבוצעות על מנת להבטיח הגנה הולמת כנגד מגוון איומים על המידע. התלות במערכות מידע מחייב קיום מנגנון כולל, אינטגרטיבי ואפקטיבי, שיבטיח רציפות עסקית, מניעת נזקים וימזער כל נזק אפשרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.